ARADIĞINI BULMA DUASI

ARADIĞINI BULMAK İÇİN DUA
Ca'fer el-Huldî (rahimehullah)'dan: Ebul Hasan'a veda ederken dedim ki:
Bana bir azık ver!

- Bir şey kaybettiğin zaman yahut birisiyle buluşmak istediğinde şöyle dua et:
Rabbim, kalbime genişlik ver, işimi kolaylaştır. Dilimden düğümü çöz ki sözümü iyice anlıyabilsinler. Kalemi ele alınca şu dua okunur:

Yâ hayyü yâ kayyûmü bi rahmetike esteğıysü.

Manası: Ey Hayy ve Kayyûm yüce Rabbim! Rahmetinle Sen'den yardım istiyorum. Girdiğim bu imtihanda beni muvaffak eyle.
İmtihana girerken Allah'a güvenip, bu dualar samimiyetle okunursa, Allah'ın izni ile muvaffakiyet elde edilir.

0 yorum:

Yorum Gönder


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. DMCA.com Protection Status