11 ARALIK DUASI

''Rabbinizin bağışlayıcılığına nail olmak
ve Allah'a ve Elçisine iman edenler için
hazırlanmış bulunan, gökler ve yer kadar
geniş bir cenneti elde etmek yolunda
birbirinizle yarışın, bu, Allah'ın dilediğine
bağışladığı bir lütfudur; çünkü Allah sonsuz
lütuf sahibidir.''
(el-Hadid, 57/21)

Ya Kaviyy-i Aziz Ya Allah

Allah'ım,
Mağfiretini diliyorum.

Allah'ım,
Beni başkasına bırakma,
Beni nefsime bırakma,
Bana zikrini unutturma,
Beni gafillerden eyleme.

Allah'ım,
Bana yetecek kadar rızık verdin,
Bana sığınacak ve barınacak yuva verdin.
Sana sonsuz hamd ederim,
Sana sonsuz şükredelim.

Allah'ım,
Ölümünü ve ölümümden sonrasını kutlu kıl.
Bizi cehennemden uzak tut.
Ateşte yakma.
Cennet bahçelerinden mahrum bırakma.

0 yorum:

Yorum Gönder


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. DMCA.com Protection Status