8 ARALIK DUASI

''Resullerin kıssalarında, aklını ve gönlünü
çalıştıranlar için bir ibret vardır.''
(Yusuf, 12/111)

Ya Latif-i Baki Ya Allah

Allah'ım!
Sana iman ettim.
Şeytanlara ve putlara lanet ederim.
Allah'ım,
Va'din haktır, sözün gerçektir, elçilerin doğru söylediler.
Allah'ım,
Beni doğruların yoluna yönelt.
Beni doğrularla dirilt.
Allah'ım,
Beni doğrularla yaşat ve doğruluk üzere öldür.
Gece hayırla gelenlerin dışında 
gelecek olan her şeyden Sana sığındım.
Ey sapıtanlara hidayet eden Allah'ım!
Günahkarlara rahmet eden,
ayağı kayanların hatalarını gideren Allah'ım!
Büyük günah sahibi bu kuluna ve
bütün inananlara rahmet et.
Allah'ım!
Karıncanın ayak sesinden daha
gizli olan şirkten Sana sığınırım.

0 yorum:

Yorum Gönder


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. DMCA.com Protection Status