SIKINTI BASIP UYUYAMIYAN KİMSE BU DUAYI OKUR



'' Allahümme ğaretin'nücumü ve hedeetil'uyünü ve ente Hayyü yâ Kayyum ehdi'leyli ve enim ayni . ''

Manası : '' Allahım ! Yıldızlar battı , gözler uyudu . Sen Hayyu Kayyum'sun , Zat-ı Ecelli Alanı uyuklama ve uyku tutmaz . Ey Hayyu Kayyum olan Allah'ım gecemi sakinleştir , gözlerimi uyut. ''

Zeyd bin sabit ( R.A ) şöyle anlatmıştır :

 '' Geceleri uyuyamadığımı Resulullah' a şikayet ettim Resulullah bana bu duayı okumamı emretti. Bu duayı okudum ve Allahü Teâlâ benden uykusuzluğu giderdi. Ben de uykusuzluk ızdırâbından kurtuldum . '' 

 Geceleri sıkıntıdan uyuyamayıp ruhu daralan ve uykusu kaçan kimse bu duayı okumalıdır. Allah'ın izniyle uykusuzluğu gidecek ve gecesini rahat sakin geçirip uyuyacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. DMCA.com Protection Status